Het support team van
Google heeft een update gegeven over de dagelijkse updates waar het afgelopen week mee experimenteerde op Stadia.
Trop is te veel
Via
Redditwerd een update geplaatst met betrekking tot de dagelijkse Stadia-updates
waar het support team me experimenteerde omdat de community klaagde over de communicatie rondom Stadia.
Concreet is het besluit om te stoppen met dagelijkse posts over het laatste nieuws rondom de streamingdienst, maar als er 'een noemenswaardige update' komt, zal er een post volgen. Hieronder hebben wij het statement van
ChrisFromGooglevertaald:
Nadat we hebben geëxperimenteerd over dagelijkse community updates vorige week, we hebben vastgesteld dat het beter is voor ons allemaal als we updates posten waarin we iets belangrijks kunnen delen. Alhoewel een dagelijks ritme geweldig zou zijn, vonden we dat we niet altijd iets noemenswaardigs te delen hebben en liever iets met jullie delen wanneer er iets cools gebeurt. Daar bovenop, zijn we bang dat met het posten van dagelijkse updates, we een onrealistische verwachting creëren voor onze communicatie.
We willen dat jullie allemaal weten dat we hier zijn voor jullie en dat we luisteren, maar we hebben wellicht niet altijd de mogelijkheid om te antwoorden op verzoeken. Daarom denken we eraan om naar een wekelijkse update te gaan, wellicht op woensdag of donderdag. We denken dat zoiets een grotere impact zal hebben en we willen niet dat onze updates aan waarde verliezen als we weinig te zeggen hebben op een bepaalde dag. Zoals altijd zijn de zaken losjes en evolueren we onze strategie constant om deze community beter te kunnen dienen.
Dank jullie om ons eerlijk te houden en houd een oogje op updates later deze week!
-ChrisFromGoogle & the Stadia Team
Nieuwe koers
Het team achter Google Stadia communiceert heel direct met de community, vooral via
Redditen
Twitter, een wekelijks overzicht van de grootste ontwikkelingen aan de streamingdienst lijkt dan ook een goed idee om die communicatie open te houden. De community heeft zich al geërgerd aan
hoe Stadia werd gelanceerd, sommigen voelden zich voorgelogen omdat niet alles wat beloofd was ook daadwerkelijk bij
de Founder's Edition zat.
Het support team reageert echter consequent op de meest brandende vragen en problemen die leven in de community, zij het via AMA's op Reddit of experimenten met nieuwsupdates rondom de dienst. We zijn benieuwd hoe de situatie zich zal ontwikkelen.
Wat denk jij van de manier waarop het Stadia-team omgaat met de community? Zijn ze slim om te luisteren en zich te voegen naar de vraag van de community? Of zijn ze te lief en creëren ze een onrealistisch verwachtingspatroon? Laat het ons weten in de reacties hieronder of
in onze Facebook-groep!